De opleiding is bedoeld voor logistiek medewerkers in de technische groothandel.
Je bent toe aan een volgende stap als teamleider.
Deze training levert je een verhelderend inzicht op in de verhouding tussen orde, netheid, kwaliteit en kosten.
Ieder bedrijf is gebaat bij een veilig en gezond werkklimaat. Oog voor veilig en gezond werken zie je terug in de werksfeer.
Je krijgt meer inzicht in de kosten in de keten. Op basis van inzicht kun je sturen.
Voor baliemedewerkers en binnendienstmedewerkers.
Voor accountmanagers, vertegenwoordigers en commercieel medewerkers.
Zit je bij de juiste klanten? Gaan je tijd, je aandacht en je inspanningen naar de klanten die je ook in de toekomst winstgevende groei kunnen bezorgen?
Verkopen is er niet makkelijker op geworden. Met meer (internationale) concurrentie en meer margedruk is verkopen nog nooit zo uitdagend geweest.
Het succes van salespromotie hangt af van de verkoopinspanningen die je doet.
Offertes uitbrengen: je moet je tijd omzetten in winst.
Je kunt een hoge omzet hebben, maar zonder marge heb je er niets aan.
Bij-verkopen als ‘waarheid’. Ken je techniek. Morgen kassa!
Met de cursus PiTtiG Inkoop implementeer je stapsgewijs een (nog) slimmere en betere bedrijfsvoering van de inkoopfunctie. Het resultaat: hogere scores op de meest belangrijke prestatie-indicatoren van inkoop.
De uitdaging van jou als leidinggevende is om je team zo te ontwikkelen, dat ieders talent optimaal wordt benut om de teamprestatie neer te zetten.
In deze training leer je de belangrijkste basiselementen om structureel te bouwen aan je online netwerk en het uitdragen van je eigen kennisleiderschap in jouw markt.
Speciaal ontwikkeld voor iedereen die op een professionele en persoonlijke manier afspraken wil maken met potentiële klanten.
Deze training reikt je alle actuele tools en vaardigheden aan om maximaal commercieel resultaat te halen uit social selling.
Liever een losse training? Kijk onder onze opleidingen. Zijn er binnen jouw organisatie meerdere medewerkers met dezelfde leervraag? Kies voor incompany.
“Een kracht van deze opleiding is de verbinding tussen theorie en praktijk. Alles wat ze doen en wat ze online tegenkomen is voor hen herkenbaar, omdat het specifiek voor technische groothandels is ontworpen. Dat zie je terug in de reacties.
Hoe vond je de module Leadmanagement? Vond ik een hele goeie. Daar heb ik wel aanpassingen in gemaakt. Nu hebben we afgesproken dat we een nieuwe klant binnen twee weken bezocht moeten hebben.
Je wordt direct aangezet tot nadenken. Over hoe je jezelf presenteert binnen het bedrijf en hoe je jezelf kunt laten gelden. Dat zijn zeker voor inkopers geen vanzelfsprekende thema’s.