Training Commercieel kennisleiderschap

Inleiding

Het business-to-business koopproces vindt steeds meer online plaats, vooral in de oriëntatiefase. Klanten en prospects zijn steeds beter geïnformeerd door betere toegang tot informatie. Slechts een vijfde van de totale tijd tijdens het koopproces wordt besteed aan praten met salesprofessionals van leveranciers. Wil je dus meer invloed hebben op het koopproces dan moet je als salesprofessional zelf ook online zichtbaar zijn. Dit betekent het delen van relevante en inspirerende content op online kanalen waar klanten en prospects zoeken. Deze stap naar kennisleiderschap tonen vraagt nieuwe kennis en vaardigheden. In deze training leer je de belangrijkste basiselementen om structureel te bouwen aan je online netwerk en het uitdragen van je eigen kennisleiderschap in jouw markt.    

Wat levert deze training mij op?

  1. Je leert welke kennis relevant is voor je klanten en prospects en waar je die kunt vinden en vergroten;
  2. Je maakt gepersonaliseerde content die je deelt op je eigen tijdlijnen, ondersteund vanuit marketing en externe bronnen;
  3. Je breidt structureel je netwerk uit en linkt met de juiste DMU’s;
  4. Je gaat online de interactie aan met prospects en klanten, signaleert commerciële kansen en creëert nieuwe leads;
  5. Je bouwt aan alle aspecten van commercieel kennisleiderschap, waardoor je als belangrijke gesprekspartner wordt gezien;

Doelgroep
Commercieel medewerker, vertegenwoordiger, accountmanager.

Uitvoering
De training Commercieel kennisleiderschap wordt als open inschrijving of in company aangeboden met een minimale groepsgrootte van 8 deelnemers. De training duurt 1 dag en wordt aangeboden door een social selling expert.

Investering
Prijs incompany op aanvraag.

Informatie of aanmelding
Bezoek voor meer informatie of aanmelding www.praktijkacademiepittig.nl.

Kenmerken

Doelgroep: Commercieel medewerker, vertegenwoordiger, accountmanager




Uitvoering: De training Commercieel kennisleiderschap wordt als open inschrijving of in company aangeboden met een minimale groepsgrootte van 8 deelnemers. De training duurt 1 dag en wordt aangeboden door een social selling expert

Investering

Prijs incompany op aanvraag

Drie redenen om bij ons een opleiding te volgen:

  • Ontwikkeld vóór de technische groothandels dóór de technische groothandels
  • Zeer praktijk- en toepassingsgericht
  • Direct resultaat

Misschien ook interessant voor jou:

MBO-4 Junior accountmanager

Voor accountmanagers, vertegenwoordigers en commercieel medewerkers.

MBO-3 Commercieel medewerker

Voor baliemedewerkers en binnendienstmedewerkers.

Training
Onderscheidend vermogen

Ken jij de positie van je bedrijf? Weet je hoe klanten naar jouw bedrijf kijken? Waarom de klanten juist met jou zaken doen?

< Je bent bij 1 van >