Training Moderne B2B acquisitie

Inleiding

Hoe kom ik bij nieuwe klanten aan tafel? Prospects willen niet meer lastiggevallen worden met ongevraagde koude telefoontjes. Deze manier van klanten zoeken levert tegenwoordig een te laag rendement op. Deze training leert je een nieuwe geïntegreerde acquisitie aanpak op een moderne manier met de inzet van zes verschillende kanalen. Speciaal ontwikkeld voor iedereen die op een professionele en persoonlijke manier afspraken wil maken met potentiële klanten. Met een conversie die vijf tot tien keer hoger ligt dan bij traditionele acquisitiemethoden.

Wat levert deze training mij op?

  1. Je werkt aan een eigen, persoonlijk acquisitieproces waarmee je structureel afspraken maakt bij potentiële klanten; 
  2. Je ontdekt een breed scala aan acquisitietools, zoals social selling, referral marketing, mailingen, netwerkmogelijkheden en de telefoon;
  3. Je ontwikkelt essentiële acquisitie benodigdheden, waaronder case stories, een painlist en hitlist;
  4. Je maakt een professioneel social selling profiel en vind je ideale doelgroep via LinkedIn en andere platforms; 
  5. Je optimaliseert alle online en offline kanalen en personaliseert alle communicatie die je hebt tijdens de vijf stappen van het proces.

Doelgroep
Commercieel medewerker, vertegenwoordiger, accountmanager.

Uitvoering
De training Moderne B2B acquisitie wordt als open inschrijving of incompany aangeboden met een minimale groepsgrootte van 8 deelnemers. De training duurt 1 dag en wordt aangeboden door een social selling expert.

Blended learning
Na afloop van de training Moderne B2B acquisitie ontvang je een social selling boek, zodat je ook na de training voldoende stof hebt om er in je werk praktisch mee aan de slag te gaan.

Investering
Prijs incompany op aanvraag.

Informatie of aanmelding
Bezoek voor meer informatie of aanmelding www.praktijkacademiepittig.nl.

Kenmerken

Doelgroep: Commercieel medewerker, vertegenwoordiger, accountmanager



Blended learning: Na afloop van de training Moderne B2B acquisitie ontvang je een social selling boek, zodat je ook na de training voldoende stof hebt om er in je werk praktisch mee aan de slag te gaan
Uitvoering: De training Moderne B2B acquisitie wordt als open inschrijving of incompany aangeboden met een minimale groepsgrootte van 8 deelnemers. De training duurt 1 dag en wordt aangeboden door een social selling expert

Investering

Prijs incompany op aanvraag

Drie redenen om bij ons een opleiding te volgen:

  • Ontwikkeld vóór de technische groothandels dóór de technische groothandels
  • Zeer praktijk- en toepassingsgericht
  • Direct resultaat

Misschien ook interessant voor jou:

MBO-4 Junior accountmanager

Voor accountmanagers, vertegenwoordigers en commercieel medewerkers.

MBO-3 Commercieel medewerker

Voor baliemedewerkers en binnendienstmedewerkers.

Training
Onderscheidend vermogen

Ken jij de positie van je bedrijf? Weet je hoe klanten naar jouw bedrijf kijken? Waarom de klanten juist met jou zaken doen?

< Je bent bij 1 van >