Training Social selling

Inleiding

Het grootste deel van zakelijk Nederland is actief op social media platforms zoals LinkedIn. Toch gebruiken de meeste salesprofessionals LinkedIn als niet meer niet meer dan een veredelde kaartenbak en dat is zonde. Social selling is de meest laagdrempelige manier om in contact te komen met prospects en contact te houden met bestaande klanten. Dit vraagt om een scherp en up-to-date profiel, kennis van zoekmethodes, een succesvolle manier om te connecten en een duidelijke contentstrategie. Deze training reikt je alle actuele tools en vaardigheden aan om maximaal commercieel resultaat te halen uit social selling.  

Wat levert deze training mij op?

  1. Je stelt een professioneel, commercieel gericht en compleet profiel op, waarbij alle sterke kanten van jezelf en je organisatie naar voren komen;
  2. Je leert wat goede content is en hoe je die zelf maakt, deelt en opvolgt;
  3. Vanuit alle zoekmogelijkheden selecteer je doelgroepen, interessante DMU’s en nuttige netwerkcontacten.
  4. Je reageert op content van prospects en potentiële klanten en start online dialogen op als start van een acquisitieproces.
  5. Met succesvolle uitnodigingsteksten link je met nieuwe contacten en leg je de basis voor verdere opvolging.

Doelgroep
Commercieel medewerker, vertegenwoordiger, accountmanager.

Uitvoering
De training Social selling wordt als open inschrijving of als incompany aangeboden met een minimale groepsgrootte van 8 deelnemers. De training duurt 1 dag en wordt aangeboden door een social selling expert.

Blended learning
Na afloop van de training Social selling ontvang je een social selling boek, zodat je ook na de training voldoende stof hebt om er in je werk praktisch mee aan de slag te gaan.

Investering
Prijs incompany op aanvraag.

Informatie of aanmelding
Bezoek voor meer informatie of aanmelding www.praktijkacademiepittig.nl.

Kenmerken

Doelgroep: Commercieel medewerker, vertegenwoordiger, accountmanager



Blended learning: Na afloop van de training Social selling ontvang je een social selling boek, zodat je ook na de training voldoende stof hebt om er in je werk praktisch mee aan de slag te gaan
Uitvoering: De training Social selling wordt als open inschrijving of als incompany aangeboden met een minimale groepsgrootte van 8 deelnemers. De training duurt 1 dag en wordt aangeboden door een social selling expert

Investering

Prijs incompany op aanvraag

Drie redenen om bij ons een opleiding te volgen:

  • Ontwikkeld vóór de technische groothandels dóór de technische groothandels
  • Zeer praktijk- en toepassingsgericht
  • Direct resultaat

Misschien ook interessant voor jou:

MBO-4 Junior accountmanager

Voor accountmanagers, vertegenwoordigers en commercieel medewerkers.

MBO-3 Commercieel medewerker

Voor baliemedewerkers en binnendienstmedewerkers.

Training
Onderscheidend vermogen

Ken jij de positie van je bedrijf? Weet je hoe klanten naar jouw bedrijf kijken? Waarom de klanten juist met jou zaken doen?

< Je bent bij 1 van >