Training Verkoopplanning

Inleiding

Het succes van salespromotie hangt af van de verkoopinspanningen die je doet. Van de mate waarin je er in gelooft en er achter staat. De mate waarin je jouw verkoopacties planmatig inzet, gericht potentiële klanten benadert en initiatief toont om met nieuwe verkoopactiviteiten nieuwe marktsegmenten aan te boren. Daarbij zijn leadgeneratie en leadopvolging van groot belang. Succes komt met geplande salesactiviteiten naar aanleiding van salespromoties, zodat deze een echte aanjager voor de verkoop vormen.


Wat levert deze training mij op?

  1. Je hebt een duidelijk beeld van de salespromoties in jouw bedrijf en de verbeterpunten die je daarin kunt doorvoeren;
  2. Je weet hoe deze salespromoties jouw verkoop ondersteunen;
  3. Je zet salespromoties effectief in voor bestaande en toekomstige klanten;
  4. Je genereert effectief leads naar aanleiding van salespromoties;
  5. Je maakt succesvol afspraken met potentiële klanten

Met welke trainingsopdrachten ga ik in de praktijk aan de slag?

  • Succesvolle salespromoties;
  • Succesvol uitvoeren van salesacties;
  • Creëren van effectieve leads;
  • Proactief acquireren.

Hoe ga ik meten of de training succesvol is geweest?

  • Extra verkoopactiviteiten n.a.v. salespromoties;
  • Extra omzet n.a.v. de verkoopactiviteiten;
  • Gemiddelde omzet per klant;
  • Groei in klantsegmenten;
  • Leadgeneratie;
  • Aantal afspraken nieuwe klanten.

Leaflet
Download hier.

Kenmerken

Doelgroep: Baliemedewerker, commercieel medewerker, vertegenwoordiger, accountmanager



Blended learning: Deze training is een slimme combinatie van e-learning, fysieke training en learning on the job
Uitvoering: Wordt incompany aangeboden bij een groepsgrootte van minimaal 8 deelnemers

Investering

Prijs incompany op aanvraag

Drie redenen om bij ons een opleiding te volgen:

  • Ontwikkeld vóór de technische groothandels dóór de technische groothandels
  • Zeer praktijk- en toepassingsgericht
  • Direct resultaat

Misschien ook interessant voor jou:

MBO-4 Junior accountmanager

Voor accountmanagers, vertegenwoordigers en commercieel medewerkers.

MBO-3 Commercieel medewerker

Voor baliemedewerkers en binnendienstmedewerkers.

Training
Onderscheidend vermogen

Ken jij de positie van je bedrijf? Weet je hoe klanten naar jouw bedrijf kijken? Waarom de klanten juist met jou zaken doen?

< Je bent bij 1 van >