Inleiding
Hoe zet je de klant centraal in het magazijn? Op de afdeling? En hoe doe je dat als de dagelijkse werkzaamheden beheerst lijken te worden door rijen containers, stapels pallets en orderregels?
Het spreekt voor zich dat een hoge uitleveringsgraad een belangrijke graadmeter is voor de klanttevredenheid. Daarom ga je in deze training aan de slag om vanuit de processen in je team de uitleveringsgraad te verhogen. Denk daarbij aan het voorkomen van 0-picks, backorders terugdringen en het aantal retourorders verlagen. Maar ook aan een vloeiend lopende samenwerking met de andere schakels in de keten, zodat je samen een optimale klantervaring bereikt.
Wat levert deze training mij op?
Met welke trainingsopdrachten ga ik in de praktijk aan de slag?
Hoe ga ik meten of ik succesvol ben geweest?
Leaflet
Download hier.
De opleiding is bedoeld voor logistiek medewerkers in de technische groothandel.
Je bent toe aan een volgende stap als teamleider.
Hoe meer je je onderscheidt van anderen, hoe succesvoller je zult zijn.