Training Accountbeheer

Inleiding

Bij bestaande accounts de omzetkansen ten volle benutten. Dat is altijd nog de meest effectieve manier om de omzet op peil te houden. En daar kom je niet door maar klakkeloos de bestellingen van de klant af te wachten en verder geen nieuwe activiteiten te ondernemen. Ook je klant heeft een dynamische business waar de omzet van morgen steeds weer om een nieuwe aanpak vraagt. Beweeg dus met hem mee, houd je klantkennis op peil, blijf in beeld en overtref iedere keer weer de verwachtingen van je klant met nieuwe impulsen. Wat levert het op? Een hechte, solide klantenkring die een goede basis is voor winstgevende groei.


Wat levert deze training mij op?

  1. Je bent je klant steeds een stap voor;
  2. Je levert je strategische klanten ultieme service;
  3. Je analyseert je klantenbestand op effectieve wijze;
  4. Je werkt samen met je vaste klanten bij het benutten van omzetkansen;
  5. Je legt een solide basis voor winstgevende groei.

Met welke trainingsopdrachten ga ik in de praktijk aan de slag?

  • Weten wat er speelt bij accounts;
  • Uitbouwen van strategische accounts;
  • Analyseren van accounts;
  • Samen doelen stellen;
  • Samenwerken met accounts.

Hoe ga ik meten of de training succesvol is geweest?

  • Percentage retentie;
  • Gemiddelde besteding;
  • Omzet per klant, per productgroep;
  • Aantal orders strategische klanten;
  • Aantal bezoekafspraken strategische klanten;
  • Evenwichtige verdeling klantportefeuille.

Leaflet
Download hier.

Kenmerken

Doelgroep: Baliemedewerker, commercieel medewerker, vertegenwoordiger, accountmanager



Blended learning: Deze training is een slimme combinatie van e-learning, fysieke training en learning on the job
Uitvoering: Wordt incompany aangeboden bij een groepsgrootte van minimaal 8 deelnemers

Investering

Prijs incompany op aanvraag

Drie redenen om bij ons een opleiding te volgen:

  • Ontwikkeld vóór de technische groothandels dóór de technische groothandels
  • Zeer praktijk- en toepassingsgericht
  • Direct resultaat

Misschien ook interessant voor jou:

MBO-4 Junior accountmanager

Voor accountmanagers, vertegenwoordigers en commercieel medewerkers.

MBO-3 Commercieel medewerker

Voor baliemedewerkers en binnendienstmedewerkers.

Training
Onderscheidend vermogen

Ken jij de positie van je bedrijf? Weet je hoe klanten naar jouw bedrijf kijken? Waarom de klanten juist met jou zaken doen?

< Je bent bij 1 van >