Inleiding
Bij bestaande accounts de omzetkansen ten volle benutten. Dat is altijd nog de meest effectieve manier om de omzet op peil te houden. En daar kom je niet door maar klakkeloos de bestellingen van de klant af te wachten en verder geen nieuwe activiteiten te ondernemen. Ook je klant heeft een dynamische business waar de omzet van morgen steeds weer om een nieuwe aanpak vraagt. Beweeg dus met hem mee, houd je klantkennis op peil, blijf in beeld en overtref iedere keer weer de verwachtingen van je klant met nieuwe impulsen. Wat levert het op? Een hechte, solide klantenkring die een goede basis is voor winstgevende groei.
Wat levert deze training mij op?
Met welke trainingsopdrachten ga ik in de praktijk aan de slag?
Hoe ga ik meten of de training succesvol is geweest?
Leaflet
Download hier.
Voor accountmanagers, vertegenwoordigers en commercieel medewerkers.
Voor baliemedewerkers en binnendienstmedewerkers.
Zit je bij de juiste klanten? Gaan je tijd, je aandacht en je inspanningen naar de klanten die je ook in de toekomst winstgevende groei kunnen bezorgen?