(Online) Masterclass Slim bijverkopen

Inleiding

Over het tippen van de klant over slimme productcombinaties. Overtuigend het ‘grotere’ product verkopen. De klant een grote verpakking aanbieden is slim voor klant en voor groothandel. De klant grijpt nooit mis en je groothandel realiseert een hoger bestelbedrag.  De kunst in succesvolle bijverkoop is het krachtig en overtuigend presenteren van je bijverkoop aanbod. Als ‘waarheid’. Die klant kan dan niet om je aanbod heen. Je helpt je klant er enorm mee, want die kan ongestoord z’n klussen uitvoeren, zonder terug te moeten voor een verloren boodschap.


Alle (online) masterclasses:

  • duren 2-3 uur;
  • worden aangeboden via Zoom, Teams of Meet;
  • kennen een investering van € 365 excl. 21% BTW per deelnemer;
  • bieden een aanvullend managementboek of e-learning;
  • sluiten af met een PiTtiG branchecertificaat;
  • worden aangeboden door specialisten uit het vak.

Leaflet
Download hier.

Kenmerken

Doelgroep: Accountmanager, baliemedewerker, binnendienst medewerker



Uitvoering: Wordt als open inschrijving aangeboden bij een groepsgrootte van minimaal 8 deelnemers
Locatie: Wordt gegeven bij de deelnemende technische groothandels. In gevallen kunnen de masterclasses ook online worden aangeboden

Investering

De investering bedraagt € 365 excl. 21% BTW per de

Drie redenen om bij ons een opleiding te volgen:

  • Ontwikkeld vóór de technische groothandels dóór de technische groothandels
  • Zeer praktijk- en toepassingsgericht
  • Direct resultaat

Misschien ook interessant voor jou:

MBO-4 Junior accountmanager

Voor accountmanagers, vertegenwoordigers en commercieel medewerkers.

MBO-3 Commercieel medewerker

Voor baliemedewerkers en binnendienstmedewerkers.

Training
Onderscheidend vermogen

Ken jij de positie van je bedrijf? Weet je hoe klanten naar jouw bedrijf kijken? Waarom de klanten juist met jou zaken doen?

< Je bent bij 1 van >