Training
Online omzet

Inleiding

Kansen op online omzet benutten en geen concessies doen aan het klantcontact. Dat is waar het om gaat nu veel orders en klantcontacten bijna onzichtbaar verlopen via het web. Het web is geen bedreiging maar juist een kans! Maar dan moet je wel weten wat er kan! Van mailcontact tot automatische bestellingen via de webshop. Van EDI-koppelingen tot Vendor Managed Inventory en digitale productcatalogi. Volgen en analyseren van het zoekgedrag van je klant met slimme online tooling. The best of both worlds ontmoeten; de match maken tussen online orders en offline persoonlijk klantcontact, zodat jij de spil blijft in het verkoopproces en weet hoe jij de klant online het beste kunt bedienen. Maar let op! Voorkom dat je klant een bestelnummer of IP-adres wordt. Dat is de dood in de pot!


Wat levert deze training mij op?

  1. Je hebt inzicht in de technische toepassingen van online zakendoen;
  2. Je kent de specifieke kenmerken van online klantcontact;
  3. Je onderhoudt contact met de digitale klant;
  4. Je benut de verkoopkansen die online zakendoen biedt.

Met welke trainingsopdrachten ga ik in de praktijk aan de slag?

  • Verkennen van online mogelijkheden;
  • Benutten van online verkoopkansen;
  • Slim volgen van je klanten;
  • Blijvend onderhouden van contact.

Hoe ga ik meten of de training succesvol is geweest?

  • Conversie online leads;
  • Online leadgeneratie;
  • Verhoging online/offline orders;
  • Percentage online omzet;
  • Aantal online klanten;
  • Geografische dekking;
  • Orderkosten overall.

Leaflet
Download hier.

 

Kenmerken

Doelgroep: Baliemedewerker, commercieel medewerker, vertegenwoordiger, accountmanager



Blended learning: Deze training is een slimme combinatie van e-learning, fysieke training en learning on the job
Uitvoering: Wordt incompany aangeboden bij een groepsgrootte van minimaal 8 deelnemers

Investering

Prijs incompany op aanvraag

Drie redenen om bij ons een opleiding te volgen:

  • Ontwikkeld vóór de technische groothandels dóór de technische groothandels
  • Zeer praktijk- en toepassingsgericht
  • Direct resultaat

Misschien ook interessant voor jou:

MBO-4 Junior accountmanager

Voor accountmanagers, vertegenwoordigers en commercieel medewerkers.

MBO-3 Commercieel medewerker

Voor baliemedewerkers en binnendienstmedewerkers.

Training
Onderscheidend vermogen

Ken jij de positie van je bedrijf? Weet je hoe klanten naar jouw bedrijf kijken? Waarom de klanten juist met jou zaken doen?

< Je bent bij 1 van >