Inleiding
Kansen op online omzet benutten en geen concessies doen aan het klantcontact. Dat is waar het om gaat nu veel orders en klantcontacten bijna onzichtbaar verlopen via het web. Het web is geen bedreiging maar juist een kans! Maar dan moet je wel weten wat er kan! Van mailcontact tot automatische bestellingen via de webshop. Van EDI-koppelingen tot Vendor Managed Inventory en digitale productcatalogi. Volgen en analyseren van het zoekgedrag van je klant met slimme online tooling. The best of both worlds ontmoeten; de match maken tussen online orders en offline persoonlijk klantcontact, zodat jij de spil blijft in het verkoopproces en weet hoe jij de klant online het beste kunt bedienen. Maar let op! Voorkom dat je klant een bestelnummer of IP-adres wordt. Dat is de dood in de pot!
Wat levert deze training mij op?
Met welke trainingsopdrachten ga ik in de praktijk aan de slag?
Hoe ga ik meten of de training succesvol is geweest?
Leaflet
Download hier.
Voor accountmanagers, vertegenwoordigers en commercieel medewerkers.
Voor baliemedewerkers en binnendienstmedewerkers.
Zit je bij de juiste klanten? Gaan je tijd, je aandacht en je inspanningen naar de klanten die je ook in de toekomst winstgevende groei kunnen bezorgen?