Training Social selling

Inleiding

Het huidige sales- en marketing landschap waarin wij allemaal zakendoen is veranderd. Zo kost het gemiddeld € 750,- om een accountmanager op pad te sturen naar een acquisitiegesprek met een potentiële klant binnen een groot bedrijf. Van elke 100 prospects die je via cold calling te spreken krijgt, zijn er slechts 6 tot 12 die instemmen met een afspraak (en dan doe je het goed!). En slechts 3% van alle prospects in de markt is op dat exacte moment, dat jij aanklopt, bereid om te kopen. Dus, een koude benadering kost veel tijd, geld en levert weinig op. Tijd dus voor een warme social selling aanpak.


Wat levert deze training mij op?

  1. Je ontwikkelt een eigen social selling strategie in 8 stappen;
  2. Je creëert op social media kanalen interactie met de eigen doelgroep;
  3. Je ontwerpt een eigen content middelenmix en maakt hier een contentplanning voor;
  4. Je ontwikkelt focus op omzetrealisatie, doelen en kpi’s;
  5. Je converteert warme leads naar afspraken.

Leaflet
Download hier.

Kenmerken

Doelgroep: Commercieel medewerker, sales professional, accountmanager, key accountmanager



Blended learning: Na afloop van de training Social selling ontvang je een social selling boek, zodat je ook na de training voldoende stof hebt om er in je werk praktisch mee aan de slag te gaan
Uitvoering: Wordt als open inschrijving aangeboden bij een groepsgrootte van minimaal 8 deelnemers

Investering

De investering voor deze training bedraagt € 425 p

Drie redenen om bij ons een opleiding te volgen:

  • Ontwikkeld vóór de technische groothandels dóór de technische groothandels
  • Zeer praktijk- en toepassingsgericht
  • Direct resultaat

Misschien ook interessant voor jou:

MBO-4 Junior accountmanager
Open inschrijving
Startdatum: 01-02-2022 (bij genoeg deelnemers)

Voor accountmanagers, vertegenwoordigers en commercieel medewerkers.

MBO-3 Commercieel medewerker
Open inschrijving
Startdatum: 01-02-2022 (bij genoeg deelnemers)

Voor baliemedewerkers en binnendienstmedewerkers.

Training
Onderscheidend vermogen

Ken jij de positie van je bedrijf? Weet je hoe klanten naar jouw bedrijf kijken? Waarom de klanten juist met jou zaken doen?

< Je bent bij 1 van >