Inleiding
De grootste kansen bij aanbestedingen liggen in het voortraject: het bepalen van de eisen. Kun je daarin een adviserende rol spelen, dan heb je grote kans dat je mee kunt doen met je specifieke producten en toepassingen. Met volop ruimte om net dat stapje extra te zetten waardoor ze niet om je aanbod heen kunnen. Maar niet alleen jij besteedt aan, ook je klanten. Dat vraagt een specifieke aanpak. Welke fasering kennen aanbestedingen? Hoe zit het technisch in elkaar? Wat zegt de wet? En welke kansen biedt de nieuwe Aanbestedingswet voor jou? Maar vooral: hoe kun jij invloed uitoefenen in alle fasen van de aanbesteding en je aanbod prominent onder de aandacht brengen? Welke mensen neem je mee voor succes?
Wat levert deze training mij op?
Met welke trainingsopdrachten ga ik in de praktijk aan de slag?
Hoe ga ik meten of de training succesvol is geweest?
Leaflet
Download hier.
Voor accountmanagers, vertegenwoordigers en commercieel medewerkers.
Voor baliemedewerkers en binnendienstmedewerkers.
Zit je bij de juiste klanten? Gaan je tijd, je aandacht en je inspanningen naar de klanten die je ook in de toekomst winstgevende groei kunnen bezorgen?