Training Aanbestedingen

Inleiding

De grootste kansen bij aanbestedingen liggen in het voortraject: het bepalen van de eisen. Kun je daarin een adviserende rol spelen, dan heb je grote kans dat je mee kunt doen met je specifieke producten en toepassingen. Met volop ruimte om net dat stapje extra te zetten waardoor ze niet om je aanbod heen kunnen. Maar niet alleen jij besteedt aan, ook je klanten. Dat vraagt een specifieke aanpak. Welke fasering kennen aanbestedingen? Hoe zit het technisch in elkaar? Wat zegt de wet? En welke kansen biedt de nieuwe Aanbestedingswet voor jou? Maar vooral: hoe kun jij invloed uitoefenen in alle fasen van de aanbesteding en je aanbod prominent onder de aandacht brengen? Welke mensen neem je mee voor succes?


Wat levert deze training mij op?

  1. Je kent de specifieke kenmerken van aanbestedingstrajecten;
  2. Je bent op de hoogte van de juridische aspecten;
  3. Je oefent overtuigend invloed uit op het programma van eisen;
  4. Je benut effectief kansen in het aanbestedingstraject.

Met welke trainingsopdrachten ga ik in de praktijk aan de slag?

  • Je meerwaarde overtuigend presenteren;
  • Mobiliseren van je team;
  • Tijdig initiatief nemen;
  • Na de gunning.

Hoe ga ik meten of de training succesvol is geweest?

  • Scoringspercentage aanbestedingen.

Leaflet
Download hier.

 

Kenmerken

Doelgroep: Baliemedewerker, commercieel medewerker, vertegenwoordiger, accountmanager



Blended learning: Deze training is een slimme combinatie van e-learning, fysieke training en learning on the job
Uitvoering: Wordt incompany aangeboden bij een groepsgrootte van minimaal 8 deelnemers

Investering

Prijs incompany op aanvraag

Drie redenen om bij ons een opleiding te volgen:

  • Ontwikkeld vóór de technische groothandels dóór de technische groothandels
  • Zeer praktijk- en toepassingsgericht
  • Direct resultaat

Misschien ook interessant voor jou:

MBO-4 Junior accountmanager

Voor accountmanagers, vertegenwoordigers en commercieel medewerkers.

MBO-3 Commercieel medewerker

Voor baliemedewerkers en binnendienstmedewerkers.

Training
Onderscheidend vermogen

Ken jij de positie van je bedrijf? Weet je hoe klanten naar jouw bedrijf kijken? Waarom de klanten juist met jou zaken doen?

< Je bent bij 1 van >